سلطنت پادشاهان – Reign Of Kings (کامپیوتر – PC)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سلطنت پادشاهان – Reign Of Kings (کامپیوتر – PC)
نوشته شده در پنج شنبه 11 تير 1394
بازدید : 279
نویسنده : امین یادگاری

سلطنت پادشاهان – Reign Of Kings PC Game

| دانلود بازی سلطنت پادشاهان – Reign Of Kings برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه کامل بازی Reign Of Kings |

 

p

 

 

توضیحات بازی : بازی کامپیوتر Reign Of Kings یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Code}{atch طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . نبرد برای زنده ماندن در جهان خشن قرون وسطی را تجربه کنید . شکار در حیات وحش ، به دست آوردن منابع ، ساخت ساز سلاح و زره پوش ها به منظور حفاظت از خود تنها بخشی از وظایف شماست . سعی کنید تا افراد خود را به دست آورده و به کمک آنها تاج و تخت پادشاهی را به دست گیرید . در سلطنت پادشاهان این اجازه به شما داده شده است تا بتوانید به راحتی هرآنچه که برای برپایی یک حکومت نیاز دارید را به دست آورید . زمانی که به قدرت رسیدید , قادر به حمله به سایر کشورها خواهید بود و می توانید پس از آنکه آنها را به زیر سلطه خود درآوردید , برای رفع مشکلات و نیازهای سرزمین های تحت حکومت , از مردم مالیات دریافت کنید . در کنار تمامی این موارد , از هجوم سایر اقوام به سرزمین های شما به راحتی نمی توان گذشت . وجود سیستم مبارزه جذاب یک تجربه قرون وسطی واقع بینانه را به شما القا خواهد کرد . 

 

 

جهان بازی طوری طراحی شده است که برای رسیدن به هرچیزی باید مبارزه کرد . وجود منابع غنی و سرزمین هایی با موقعیت های استراتژیک باعث نبرد خواهد شد . تمامی تصمیمات در دست شماست و شما هستید که آینده سرزمین های خود را رقم می زنید . در صورتی که در نبردها پیروز شدید بازی این اجازه را به شما می دهد تا دشمنان را دستگیر کرده و آنها را به زندان ها بیندازید . بازی این اجازه را به شما می دهد تا با استفاده از نیروهای کار متخصص , قلعه مورد نظر خود را طراحی و بسازید . گرافیک قابل قبول , گیم پلی جذاب , امکان حمله به سایر سرزمین ها , مجازات اسیران در انظار عمومی , امکان به وجود آوردن شخصیت و سفارشی سازی آن , ساخت سلاح های پیشرفته و تجهیزات نظامی تنها بخشی از ویژگی های بازی است .

 

 

Reign.Of_.Kings_.1.

 

Reign.Of_.Kings_

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: ۶۴-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)

Processor: Intel CPU Core i5-2500k / AMD CPU Phenom II X4 970

Memory: ۶ GB RAM

Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 470 1GB / AMD HD 5800 1GB

DirectX: Version 9.0c

Network: Broadband Internet connection

Hard Drive: ۲ GB available space

سیستم پیشنهادی :

 

OS: ۶۴-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)

Processor: Intel CPU Core i7 3770 / AMD CPU AMD FX-8350

Memory: ۸ GB RAM

Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 580 GTX 2GB / Radeon HD 7870 2GB

DirectX: Version 9.0c

Network: Broadband Internet connection

Hard Drive: ۲ GB available space

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۱.۱۰ GB

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: بازی Reign Of Kings , دانلود بازی , دانلود بازی Reign Of Kings , دانلود بازی Reign Of Kings با حجم کم , دانلود بازی Reign Of Kings برای pc با سرعت بالا , دانلود بازی Reign Of Kings برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید Reign Of Kings , دانلود بازی کم حجم , دانلود نسخه blackbox بلک باکس بازی Reign Of Kings , دانلود نسخه فشرده بازی Reign Of Kings با حجم کم , دانلود کرک راهنمای نصب بازی Reign Of Kings , وبسایت دانلود بازی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پشتیبانی